یزدفردا:دویست و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد با حضور 7 نفر از اعضاء در محل صحن شورا برگزار گردید. به گزارش سخنگوی شورای اسلامی شهریزد- درابتدای این جلسه محمد فقیه خراسانی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گزارشی از همایشی که درتهران با حضورروسای شوراهای مرکز استانها و ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد برگزار گردید را ارائه نمود .

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر یزد دکتر احمدی نژاد ریاست جمهوری در این همایش پیرامون افزایش اختیارات شورا وتقویت مدیریت های محلی و تفویض پاره ای از وظایف دولت به شوراها در آینده مطالبی را عنوان کرد.

همچنین در این جلسه مشکلات فی مابین شهرداری و موسسه خیریه سیدالشهداء(ع) در رابطه با خرید کارخانه سعادت نساجان توسط شهرداری و به سرانجام نرسیدن مذاکرات وجلسات فی مابین مطرح و پس از بحث وتبادل نظر مقرر گردید با توجه به تصمیم شورای حل اختلاف که مورد توافق طرفین قرار گرفته شهرداری باتوجه به پرداخت یک پنجم ارزش ملک در زمان معامله از ادعای تملک خود صرف نظر نموده و معادل یک پنجم قیمت کارشناسی روز از کارخانه اخذ نماید.

در این جلسه طرح پیشنهادی تنی چند از اعضاء شورا مبنی بر نظارت بر کیفیت زیرسازی و آسفالت معابر و جلوگیری از حیف و میل سرمایه ملی و بیت المال کمیته ویژه ای تشکیل تا نظارت جامع وکامل برامورمربوطه داشته تا نسبت به شناسایی مقصرین احتمالی اقدام نماید مطرح و به اتفاق آرا مورد تصویب قرار گرفت.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا